Galerie von Raimond Kies

 

Dankeschön an Raymond für die Unterstützung mit dem interessanten Bildmaterial

Trebsen; 171 046 en 171 846 op 23 juli 1987

 

Berlin: 172 003 als personeelspendel in Berlin Zoo op 8 juli 1987

 

Haldensleben: 171 026 in Haldensleben; 19 februari 1988

Stuplingen_1: 171 029+171 831 bij Stuplingen tussen Haldensleben en Weferlingen; 19 februari 1988

Stuplingen_2: 171 029+171 831 bij Stuplingen tussen Haldensleben en Weferlingen; 19 februari 1988

Seehausen_1: 171 039 onderweg van Eilsleben naar Blumenberg bij Seehausen; 13 mei 1989

Remkersleben: 171 039 onderweg van Eilsleben naar Blumenberg bij Remkersleben; 13 mei 1989

Jerichow_1:   972 701-772 101 in Jerichow als Genthin – Schonhausen; 28 mei 1995

Jerichow _2: idem

Fischbeck_1: 772 101-972 701 als tr. Schonhausen – Jerichow bij Fischbeck; 28 mei 1995

Fischbeck_2 als Fischbeck_1

Genthin_1: 771 051 als trein uit Jerichow in Genthin; 28 mei 1995

Genthin_2: 771 051 vertrekt naar Jerichow uit Gentin op 28 mei 1995

Jerichow_3: 772 101-972 701 als trein naar Güsen vlak buiten Jerichow; 28 mei 1995

Parrey: 772 101-972 701 als trein Jerichow-Güsen bij Parrey; 28 mei 1995

Gusen_1: 772 101 en 972 701 als trein naar Jerichow in Güsen; 28 mei 1995

Gusen_2: 771 004 als trein naar Ziesar vlak buiten Güsen; 28 mei 1995

Gladau: 771 004 als trein naar Ziesar in Gladau; 28 mei 1995

Rathenow: 772 173 en 927 773 als trein naar Neustadt in Rathenow; 28 mei 1995

Lowenberg: 972 714-772 114 rijden naar Wittstock/Dosse vanuit Löwenberg; 28 mei 1995

Alt-Ruppin: 972 741+772 741 onderweg van Oranienburg naar Wittstock in Altruppin; 29 mei 1995

Neuruppin: 772 124+972 724 in Neuruppin; 29 mei 1995

Neuruppin_2: 772 124+972 724 als trein naar Henningsdorf in Neuruppin-Rheinsberger Tor; 29 mei 1995

Kreuzbruch: 972 705+772 105 als tr. Liebenwalde-Basdorf in Kreuzbruch; 29 mei 1995

Wensickendorf: 972 705+772 105 als tr. Liebenwalde-Basdorf in Wensickendorf (let op de gele auto van de fotograaf, links); 29 mei 1995

Basdorf: 972 705+772 105 komen uit Liebenwalde in Basdorf aan; 29 mei 1995

Bad Saarow: 972 513-772 413 onderweg van Fürstenwalde naar Beeskow in Bad Saarow-Pieskow; 30 mei 1995

Weichsendorf: 972 615+972 015 in Weichsendorf, onderweg van Cottbus naar Grunow; 30 mei 1995

 

Waltershausen_1: 771 008 als Frottstadt-Friedrichroda in Waltershausen; 3 juni 1995 

Waltershausen_2: idem

Kavelsdorf_1: 172 116 als trein naar Tribsees in Kavelsdorf, 15 augustus 1991

Kavelsdorf_2: idem

Tribsees: 172 116 in Tribsees; 15 augustus 1991

Worbis: 972 705 + 772 105 en 972 729 + 772 129 in Worbis op 26 mei 1999

Bleicherode_Ost: 772 367 in Bleicherode Ost; 26 mei 1999

Bleicherode: 772 367 in Bleicherode; 26 mei 1999

Bleicherode_2: idem

 

Bretleben_1: 772 165 + 972 765 in Bretleben als trein uit Bad Frankenhausen; 26 mei 1999

Bretleben_2: idem

Berka_1: 972 747 + 772 147 bij Berka onderweg van Bad Frankenhausen naar Sondershausen; 26 mei 1999

Berka_2: idem

 



%d Bloggern gefällt das: